با کلیک بر روی 1+ ما را محبوب کنید
محسن یگانه : امیدوارم روزی “یاس” مجوز بگیرد!

اسلایدر

تاريخ : دو شنبه 21 آبان 1391برچسب:, | 13:23 | نویسنده : معین کریمی

انتشار نامه مجازی دوستانه محسن یگانه به یاس… و همچنین پاسخ یاس اضافه شد به پست… ادامه مطلب…

یاسر بختیاری ملقب به یاس سالهاست در حوزه موسیقی رپ شرافت مندانه کار کرده است و حال به عنوان یک سوپر استار نه تنها هواداران زیادی دارد بلکه هر روز پیشرفت و پختگی را در آثارش می توان مشاهده کرد.

حال محسن یگانه که این روزها درگیر کنسرت های پر تعدادش هست و با آلبوم جدیدش حاشیه های زیادی را تحمل می کند، این بار با انتشار نامه ای با متن دوستانه در فضای مجازی برای یاس آرزوی موفقیت کرده و علاقه خود را به این خواننده محبوب نشان داده است.

نامه محسن یگانه را در زیر می توانید بخوانید:

” سلام یاس عزیزم،

نه به خاطر اینکه در مصاحبه هایت لطف کردی و از من نام بردی و نه به خاطر این همه هوادارت، به خاطر این آهنگ جدیدت ( وقت رفتن )، من به شخصه از صمیم قلب ناراحتم که چرا یک موسیقی سالم و با کلام سالم که حتی از خیلی از ترانه های مهر خورده نیز سالم تر است باید غیر مجاز باشد.

به تو تبریک می گویم که تا به حال تنها کسی هستی که در این سبک ( Rap ) هیچ آهنگ بدی از تو نشنیده ام و حتی روز به روز هم موسیقی هایت بهتر می شود. شاید من را خوب نشناسی ولی همه ما این دوران عجیب را گذرانده ایم.

آرزو می کنم یک روز هم آلبومت را از فروشگاه بخرم و به کنسرتت بیایم، البته نه روزی که بریده باشی.

دوستدارت … محسن یگانه ”

……………………………………………………………………………………….

یاسر بختیاری:

” برادر عزیزم محسن یگانه ، سلام

باید عرض کنم باعث افتخار است که نظرت را نسبت به کارم دادی و من هم امیدوارم روزی برسد که این سبک هم در ایران عزیزمان، جایگاه خاص خود را باز کند و بتوانیم در میهنمان کنسرت برگزار نماییم، و کار کنیم. نمی دانم می شود یا خیر ولی من همچنان امیدوارم که روزی برسد که کسی به نوشته های من “آره” یا “نه” نگوید و بتوانم بدون نظارت مغرضانه مجاز بشویم. زیرا همانطور که من گفته ام، در عین حالی که زیر زمینی می خوانم سعی می کنم چارچوب های فکری ام را لحاظ کنم و من هم از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت می کنم.

دوستدار شما … یاسر بختیاری ( یاس )”


- تراوین

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • خرید از اینترنت
  • قالب بلاگفا